VISUAALNE IDENTITEET
Visuaalne ühtsus
Visuaalne ühtsus
Äratuntav ja armastatud kaubamärk on üks kõige väärtuslikumaid varasid, mis ettevõttele kuulub. Ettevõtte visuaalne identiteet on ettevõtte täielik graafiline lahendus, mida kasutatakse ettevõtte visuaalseks tutvustamiseks potentsiaalsetele klientidele.
Visuaalse identiteedi peamine eripära on ettevõtte stiil, mis on äratuntav ja meeldejääv. Ettevõtte visuaalne identiteet koosneb kolmest põhielemendist ja mitmetest teistest elementidest – eelkõige logo, visiitkaart ja memorandum.
Teisteks elementideks on ümbrikud, kaustad, märkmikud, pliiatsid, t-särgid, autodisain, reklaamplakatid, kotid, kleebised, voldikud, flaierid, kataloogid jms. Ettevõtte visuaalse identiteedi kujundamisel on oluline luua ühtne stiil ja sellest kinni pidada. MIRT kasutab oma kogemusi ja oskusi, et luua Teile kvaliteetne ettevõtte visuaalne identiteet. Selliste materjalidega on Teie ettevõte turul äratuntav ja jätab klientidele hea mulje.
Igal organisatsioonil peab olema oma visuaalne identiteet – omadused, mis muudavad ettevõtte turul äratuntavaks ja eristatavaks. Visuaalse identiteedi juurde käib ka imago – mulje, mille ettevõte kliendile jätab. Selline visuaalne identiteet on reklaami puhul kõige olulisem, kui tooted, teenused või ideed on reklaamimisvahendite abil suunatud Teie sihtrühmale.
Visuaalne identiteet on Teie kaubamärk – toote, teenuse, idee või ettevõtte visuaalsed ja materiaalsed omadused, mis muudavad selle eristatavaks ja loovad kõigi elementide vahel visuaalse ühtsuse. Visuaalse identiteedi eesmärk on turul ettevõtte edu saavutada ja seda hoida.
Laialt on levinud seisukoht, et ettevõtte identiteet peitub ka kommunikatsioonis, mida kehastavad ettevõtte kultuur, väärtused, suhtumine, töötajad, juhtimine ja strateegia. Ärikeskkonnas peegeldab visuaalne identiteet ettevõtte tõelist tuuma.