Miks on visiitkaardid 2020. aastal endiselt olulised?

Miks on visiitkaardid 2020. aastal endiselt olulised?

Miks on visiitkaardid 2020. aastal endiselt olulised?

Visiitkaardid on turunduse üks vanimaid vorme, kuid need on tänaseni ärimaailmas väga tõhusad. Üha kasvav virtuaalne suhtlemine tekitab arvamuse, et visiitkaardid võivad peagi vananeda ja hoopiski kaduda, kuid see pole kaugeltki nii. Siin on mõned põhjused, miks on visiitkaardid ka 2020. aastal olulised:

1. Lihtsaim kontaktandmete edastamise viis

Üks peamiseid põhjuseid, miks visiitkaardid pole endiselt kadunud, on nende lihtsus. Lihtsuses peitub võlu. Kogu Teie oluline teave on ühel väikesel kaardil, mida saab kaasas kanda rahakoti vahel ja jagada mis tahes kohtumisel potentsiaalsete klientidega. Muidugi on võimalik kliendile kontakte jagada ka läbi telefoni, kuid alati ei pruugi see toimida interneti puudumise või muude tehnoloogiliste põhjuste tõttu. Üldjuhul jätab visiitkaardi jagamine siiski professionaalsema mulje ning on kindlam ja tõhusam viis kontaktandmete edastamiseks.

 

2. Personaalne suhtlemine

Visiitkaardi andmine kliendile, nendega vestlemine ja käesurumine aitab luua kliendiga usaldusväärsemaid ja soojemaid suhteid. Usaldusväärsus on edu alus.

 

3. Otseturundus

Ehkki digitaalturunduseks on erinevaid viise, on lihtsamaid ja otsesemaid turundusvorme Teie visiitkaardi üleandmine kliendile. Arvestades asjaolu, et peate klientidega isiklikult kohtuma, võimaldab see Teil jätta oma kaubamärgist parema esmamulje ning suurendada usaldusväärsust.

 

4. Tutvustage oma brändi läbi visiitkaardi

Ainult ettevõtte nime ja kontaktandmete jagamisest ei piisa. Klient peab teadma, mis tööd Te teete, mis on Teie missioon ja millised on Teie teadmised antud valdkonnas. Lisage visiitkaardile oma oskused või asjakohast teavet ettevõtte tegevuse kohta. Klient peab teadma, millega Te tegelete, kui ta soovib Teiega ühendust võtta.

 

5. Visiitkaardid aitavad luua usaldust

Turu tiheda konkurentsi tõttu peavad kliendid Teid ühenduse loomiseks usaldama. Kliendid ei osta Teie tooteid või teenuseid, kui nad sellesse ei usu. Lisaks aitab usalduse loomisele kaasa professionaalne visiitkaardi disain, mis on unikaalne ja ühtne ettevõtte visuaalse identiteediga. MIRT aitab Teid visiitkaardi kujundamisel!

 

6. Visiitkaart on tõhus sotsiaalse võrgu tööriist

Klientide või koostööpartneritega virtuaalselt e-posti või sõnumi teel suhtlemine võib tunduda küll mugav, kuid see välistab võimaluse nendega isiklikult kohtuda. Personaalne lähenemine võimaldab jagada visiitkaarte, mis jätab parema mulje ettevõttest ning loob usaldust. See on hea meetod oma valdkonnas sotsiaalse võrgu loomiseks.

 

7. Visiitkaardid ei sõltu tehnikast

E-kirjad võivad sattuda rämpsposti või hoopis kaduda nii, et neid üldse ei nähtagi. Sama võib juhtuda telefoninumbritega ja sõnumitega. Visiitkaart võib samuti kaduda, kuid see ei sõltu internetist. Visiitkaardil olevatele andmetele pääsete igal aja ligi, kui puudub tehnika või internet. Visiitkaartide jagamise puhul on kindel, et saaja on selle kätte saanud.

 

Visiitkaarte kasutatakse peamiselt kontaktide jagamiseks, kuid turundajad kasutavad neid ka tõhusa tööriistana esmamulje jätmiseks ja rohkemate klientide võitmiseks. Visiitkaardid võivad tunduda küll vanaaegsed, kuid need aitavad tänapäeva virtuaalses maailmas luua klientidega isiklikke suhteid, usaldust ja mainet. Visiitkaardid on tõhus abivahend edastamaks sõnumit potentsiaalsetele klientidele, mis toob äris edu.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)